40 pest vármegyei kormányablak ügyintéző végzett online képzést
A bizonyítványátadó ünnepségen dr. Tarnai Richárd, a Pest Vármegyei Kormányhivatal vezetője mondott beszédet a Vármegyeháza Nyáry Pál termében.

A főispán köszöntőjében kiemelte, hogy a kormányablak ügyintézők a közigazgatás arcai, hiszen a napi ügyfélfogadás alkalmával ők képviselik a hivatalt az ügyfelek felé.
Megköszönte a kollégák részéről a mindennapos ügyintézés során tapasztalt magas színvonalú szakmaiságot, alázatot és segítőkészséget. Gratulált annak a 40 kollégának, akik sikeresen teljesítették a vizsga követelményeit. Ezt követően ünnepélyes keretek között adta át a bizonyítványt a munkatársaknak.

A bizonyítványok átadását követően a kollégáknak lehetőségük nyílt egy kötetlen eszmecserére.
A kormányablak ügyintézői képzés és vizsga mindkét része e-learning formában valósult meg, amelyet a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium koordinált.
