Változik az ügyintézési rend az ünnepek alatt

Korlátozott lesz az ügyintézés a kormányablakokban és kormányhivatalokban december 24-től január 5-ig. Kérjük, az ügyintézés megkezdése előtt mindenképp tájékozódjon a kormányhivatalok hivatalos felületein. Részletek itt olvashatók.

Tisztelt Ügyfelünk!

 

A kérelmet benyújthatja Ügyfélkapun keresztül, postai úton vagy személyesen Hatóságunkhoz, a postai úton vagy személyesen beadott kérelmet eredeti aláírással tudjuk befogadni, a beérkezést követően indítható el az elismerési eljárás.

Postai beküldés esetén a kérelmet célszerű ajánlott levélként a Pest Vármegyei Kormányhivatal Felnőttképzési Főosztálya címére elküldeni.

 

Személyes ügyintézés esetén időpontfoglalás szükséges:

Telefon: 06 1/210-9726