A
Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal
pályázatot hirdet
ingatlan-nyilvántartási szakügyintéző
munkakör betöltésére.
Tevékenységi kör (ellátandó feladatok): A közhiteles ingatlan-nyilvántartás adattartalmának javítása, jogok bejegyzése, tények feljegyzése, adatok átvezetése, továbbá ezek törlése, közreműködik az egyesített telekalakítási eljárások végrehajtásában, elvégzi a végrehajtási eljárások kezdeményezését az adóhatóságnál a meg nem fizetett igazgatási szolgáltatási díjak behajtása érdekében.
Betöltendő állás jogviszonya: Kormányzati szolgálati jogviszony (Kit.)
Foglalkoztatás időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: Határozatlan, 40 óra, Általános, Teljes munkaidő
Munkavégzés helye: 4024 Debrecen, Kossuth utca 12-14.
A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ (pl. jogviszony létesítés feltételei; próbaidő; illetmény/fizetés, speciális adatvédelmi tájékoztatás, stb.): A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény rendelkezései az irányadók. A kormánytisztviselő tekintetében a kinevezésre és a jogviszony megszüntetésére vonatkozó munkáltatói jogkört a főispán, a további alapvető és egyéb munkáltatói jogkört a Hajdú-Bihar Vármegyei Kormányhivatal Földhivatali Főosztály főosztályvezetője gyakorolja.
Pályázati feltételek
Jogállásból fakadó jogszabályi követelmények:
- Büntetlen előélet
- Cselekvőképesség
- Magyar állampolgárság
- Vagyonnyilatkozattételi eljárás lefolytatása
- Erkölcsi bizonyítvány
Elvárt végzettség/képesítés:
- Felsőfokú végzettséghez kötött szakképesítés alapképzés (Bsc vagy BA), Egyéb végzettség, egyetem vagy főiskolai végzettség, középfokú szakképesítés az egyéb pályázati feltételek meghatározásában foglaltak szerint.
- Egyéb pályázati feltétel meghatározása:
- felsőoktatásban szerzett agrár képzési területen szerzett szakirányú végzettség,
- közigazgatás-szervező,
- jogász,
- érettségi végzettség és OKJ szerinti, a feladathoz kapcsolódó tanulmányi területen szerzett szakképesítés,
- érettségi végzettség és szakmajegyzék szerinti építőipar / mezőgazdaság és erdészet / rendészet és közszolgálat ágazatban szerzett szakképesítés,
- felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások).
- Aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázó nem áll újra-alkalmazási korlátozás hatálya alatt (Kit. 117. § (6), (8) bekezdése, vagy a 166. § (4) bekezdése szerint.
- Aláírt nyilatkozat arról, hogy a pályázó hozzájárul - a pályázati eljárást követően - pályázati anyagának a kormányhivatal önéletrajz adatbázisában történő rögzítéséhez (ennek hiányában pályázati anyaga törlésre kerül). A nyilatkozat alapján a kormányhivatal más feladatkör betöltése érdekében megkeresheti.
- A pályázat elbírálása során a szakmai tapasztalat előnyt jelent
A pályázat részeként benyújtandó igazolások, alátámasztó dokumentumok:
- fényképes önéletrajz (87/2019.(IV.23)Korm.rendelet 1 sz. melléklete alapján
- Három hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány
- Hozzájáruló nyilatkozat pályázati anyagba betekintésről
- végzettséget, szakképesítést igazoló okiratok másolata
A pályázat benyújtásának határideje: 2025.10.26.
Pályázat benyújtásának módja: elektronikus Ráczné Simon Éva részére a palyazat.kh@hajdu.gov.hu e-mail címen keresztül. A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Mezei-Czifra Bernadett nyújt, a 06-52/504-160 -as telefonszámon. A benyújtandó pályázatban a feladatkör pontos megjelölése szükséges.
A pályázat elbírálásának módja: A benyújtott pályázat akkor tekinthető érvényesnek, ha a pályázati kiírásban szereplő tartalmi és formai követelményeknek megfelel. A kormányhivatal a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025.11.14.
Állás tervezett betöltésének időpontja: 2025.12.01.
Publikálás időpontja: 2025.10.13. mely a Ingatlan-nyilvántartási szakügyintéző (kozszolgallas.ksz.gov.hu) linken érhető el.